Moncler laat modellen verdwijnen

Moncler is echt zo’n merk waar je van houdt of je haat het. Die haat komt vaak omdat het merk gelinkt wordt aan een bepaald publiek dat het draagt. Geheel onterecht vind ik maar ach.

Deze post gaat totaal niet over de mensen die het dragen gelukkig. Moncler heeft namelijk een nieuwe campagne gelanceerd voor spring/summer ’17. De collectie is tof maar ook daar gaat deze post niet over. Deze post gaat over een ‘behind the scenes’ filmpje van het merk. Ze laten zien hoeveel werk er in zo’n reclame campagne zit en vooral dat het leven van modellen niet altijd over rozen gaat. Of je moet ervan houden dat er een dikke kwast in je gezicht wordt geduwd, zo’n 80 keer…

DEEL
Teveel schoenen om op te bergen, een hart dat sneller gaat kloppen bij elke nieuwe collectie van Supreme en Stone Island en ook nog eens een passie voor dry denim. Mijn inkomen gaat dus naar kleding inderdaad... Ik ben werkzaam in de modebranche en eet veel te vaak buiten de deur. En dan het liefst hamburgers en kreeft. Al deze passies bij elkaar hebben ervoor gezorgd dat ik Daily Supply ben begonnen. Want zo kan iedereen een beetje meegenieten.